Secretaris, webmaster

Gerda Eevers

Nummer 16: Gerda Eevers

Gerda woont samen met Ad, is moeder van 3 kinderen en 4 kleinkinderen. Geboren in Stiphout heeft ze haar jeugd doorgebracht  in de Provinciewijk in Deurne en ze is na Nuenen, de Heiakker en Houten Hoek nu woonachtig in de Sint Jozef.

Ze was secretaresse bij Rank Xerox en Philips Nederland.

Haar vrijwilligerswerk in Deurne: medeoprichter en bestuur van wijkcentrum “De Kubus”, collectant van de Hartstichting en KWF, hulpmoeder en bestuur ouderraad op de scholen van haar kinderen, coach, trainer, jeugdcoördinator bij SV Deurne, redacteur en presentator bij DMG, gastvrouw bij de Ossenbeemd, bestuur Wijkraad Sint Jozef, het maken en verzorgen van de wijkkalender Sint Jozef, secretaris Vriendenkring Deurne – Leszno, medewerker van de moestuin Spoorzone.
Nu is ze naast mantelzorger, secretaris van PvdA afdeling Deurne, lid van de Commissie Spoorzone en administratieve en pr ondersteuning van Het Repaircafé.

Door haar interesse in het welzijn van haar omgeving is ze na haar speurtocht in de Deurnese politiek 5 jaar geleden bij de PvdA aangesloten. Ze voelt zich daar in een warm nest van mensen die sociaal betrokken zijn!
Ze is secretaris, verslaat de fractie, onderhoud het contact met de regio en is webmaster.

In haar vrije tijd wandelt ze graag met de honden.