Meedoen

Doe ook mee voor een sterk en sociaal Deurne

De PvdA is een open partij die graag van inwoners hoort hoe zij tegen zaken aankijken. Meedoen met de PvdA Deurne kan op verschillende manieren:

1. Je kan contact met ons zoeken om iets in te brengen
2. Je kan als gast op bezoek komen bij een van onze bijeenkomsten
3. Je kan lid worden van de PvdA
4. Je kan (maatschappelijke) stage lopen bij PvdA Deurne

1. Contact opnemen met PvdA Deurne
Wij staan open voor ieders inbreng, vraag, opmerking of idee. Of het nu gaat om actuele onderwerpen die bij de gemeente spelen of juist om nieuwe onderwerpen of kwesties, dat maakt niet uit. Onze contactgevens staan onder op de website. Graag horen we hoe jij erover denkt! Hiervoor hoef je geen lid te zijn.

2. Een bijeenkomst van PvdA Deurne bezoeken
Voor de uitvoering van onze werkzaamheden zijn bijeenkomsten nodig. Zo hebben we jaarlijks enkele ledenvergaderingen en zo nu en dan een themabijeenkomst. Ook komt de raadsfractie met andere belangstellende leden geregeld bijeen om de gemeentelijke raads- en commissievergaderingen voor te bereiden. Wil je zo’n bijeenkomst graag bezoeken, laat het ons dan weten en praat met ons mee. Je bent van harte welkom!

3. Lid worden
Samen bereiken we meer. Door lid te worden, steun je de PvdA en bepaal je mede onze koers. Het lidmaatschap heeft veel te bieden. Je kunt actief worden op lokaal, provinciaal of landelijk niveau, meepraten en meebeslissen op vele bijeenkomsten en op onze ledenvergaderingen, je kennis delen en verbreden in onze inhoudelijke netwerken, je bepaalt mede wie onze lijsttrekker is bij verschillende verkiezingen, krijgt de mogelijkheid opleidingen te volgen en natuurlijk ontvang je ons ledenblad.
Lid kan je al zijn vanaf 1 euro per maand. Klik hier voor meer info of opgave.
Mocht je eerst als proef de PvdA willen leren kennen, dan kan je je ook als belangstellende opgeven. Vragen over lidmaatschap?
– Neem contact op met de afdeling Deurne (zie contact);
– of met het landelijk bureau via [email protected] of bel tussen 9.00 en 16.30 uur met landelijke ledenadministratie via 020 5512 155.

4. (Maatschappelijke) stage
Het is mogelijk om je (maatschappelijke) stage bij PvdA Deurne te doorlopen. Mocht je dit willen, dan moeten we samen goed bezien wat je wil en wat er mogelijk is. Neem hiervoor contact met ons op.

Waar ben je naar op zoek?